Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Kökleşik olarak demografik bilgilere bakılırsa gestaltlmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak derunin Google Analitik platformunun site analizleri derunin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izleme kimliğini sitenize beslemek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, dizge, gelir ve rabıta alanları üzere değfiilkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların fiilletmeniz derunin farklı değerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kibar olan müşterilerden görünmek suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok avantaj esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Böylece müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde yağdırmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En erdemli etkinliği, isabetli maliyette tasni zorunluluğu bir şirket derunin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı mübadele harbiden emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde mahal meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin mazi plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde değfiilti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle müşterek imdi “ne istersem onu düzenırım” dönemi temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç anayasa bekçi muhteşem rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz halde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Vukuf ve haberleşme teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına düzen iş süreçlerini değfiiltirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olanaklı başüstüne. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çdüzenışmalarının Türkiye’deki cemaziyelevveli 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk meyanştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Lakin uyma eden yıllarda genel ağ site çdüzenışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lüzum kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda hizmet veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) üzere ajanslar vasıtası ile çeşitli çdüzenışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temaşa eden web sitesi yalnızca üretilmiş hizmet, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası yetişmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanılamatıldığı bir hüviyet başüstüneğu yadsınamaz. Burada önemli bir konu daha var, o da şu: Web dizayn ve yazılı sınavm çdüzenışmalarını belli bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çdüzenışmalarda meydana getirilen yatırımın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web dizayn adı altında temellayıp şirketin başlıca mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birkötü projenin ahit içre üst el tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin sıfır olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da başka bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede mütemadi cenahınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine ilişkilı. Yani yalnızca alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çdüzenışmaları, ahir mergup neticeları vermemektedir.