Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda bucak kayran kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çısoy bir rahatsızlıktır. Giderek kötü tutumatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem ortamında birikmeye temellayabilir. Bu keyfiyet vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıkadınr. 40 evetşın üstündeki bireylerde henüz fazla görülür. Hassaten güç ağırlık üstlenmek kadar zorlu fiziksel hareketlerde bulunan insanlarda, henüz fazla rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem emrazının da temel nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kaide, dal, bel ve temelinç eklemleri etkilenir. Yaşın artması, obezite, eklemlerin aşırı yararlanmaı ve kalıtım bilimi yatkınlıklar riski fazlalıkrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Ongun ongun deniz tüketin. Kez, eklemlere destek sağlamlar. Bu yüzden her devir en azca 8 bardak deniz içmek icap ettiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde mazot, kefir, katık kadar yüce kalsiyumlu besinler bile, kemik sağlamlığına katkı sağlamlar. Göveri ve semere tüketin. Kemik sağlamlığı için, vitamin ve minerallerin kararlı bir şekilde kırmızıınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri yüce olan göveri ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı et tüketimini azaltın. Kırmızı et tüketimi, hayvansal proteinlerin fazla alımı sonucunda idrarla omuz omuza kalsiyum atımını fazlalıkrır. Kemik sağlamlığını sıyanet etmek için kırmızı et tüketimini azaltın. Bunun namına fasulye, mercimek, bezelye kadar protein bakımından gösterişli bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini fazlalıkrın. Omega 3 bakımından gösterişli olan evetğlı balıklar, eklem emrazına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kadar balık türlerinin tüketimi, kemik sağlamlığını yapıcı yönde etkiler. Yeşil çay için. Yeşil çay, eklem kireçlenmesinde yapıcı etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere ehil evetğu için, kemiklere destek evet. Hassaten kireçlenmeden meydana gelen vecalara ve şmaslahatkinliğe bile oflaz hasılat. Kalça kireçlenmesini azaltmak için yemeniz gerekenler; Meydana getirilen mabeyinştırmalara nazaran semere ve göveri bakımından gösterişli beslenmek, kaide kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin müessir dahişeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve sarımsak kadar sebzeler kaide kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.